پتروشیمی جم نشریه داخلی خود را با هدف تقویت ارتباطات منتشر کرد

به گزارش پترو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل پتروشیمی جم، نشریه داخلی این شرکت پس از پنج سال وقفه، با رویکردی نوین و جذاب دوباره منتشر خواهد شد.
در هر سازمان موفقی، مدیران و کارکنانی متعهد و دلسوز وجود دارند که موفقیت آن مجموعه را در اولویت زندگی خود قرار میدهند و بدون تردید، هیچ دستاوردی بدون تلاش، همت و از خودگذشتگی کارکنان حاصل نمیشود.
نشریه «جمنما» با هدف معرفی دستاوردها و فعالیتهای مجموعه پتروشیمی جم و ارائه مطالبی از زبان مدیران و کارکنان، تلاش دارد تا تصویری از این محیط پویا و پرانرژی برای خوانندگان ترسیم کند. این نشریه در هر شماره، به ثبت و انتشار تصاویر و مطالب ارزشمند از کارکنان و خانوادههایشان میپردازد تا به عنوان یادگاری ماندگار برای آیندگان باقی بماند. کارکنانی که در حوزههای مختلف نقش مهمی دارند و فرزندان آنان که در آینده، ادامهدهندگان راه این صنعت خواهند بود.
نشریه «جمنما» همچنین قصد دارد تا با ایجاد ارتباطی نزدیک میان صنعت و خانوادهها، فضای گرم و صمیمیتری را برای همکاران ایجاد کند و به رسالت خود در نزدیکی این دو حوزه عمل کند.
- علیپورمحمود بابلی سرپرست جدید بازاریابی و فروش شد
- ساز و کار جذب سرمایه های خرد در صنعت پتروشیمی فراهم می شود
- عباس دولتیزاده سرپرست شرکت توسعه پلیمر پادجم شد
- بازنگری در فهرست محصولات خام و نیمه خام پتروشیمی در دولت
- شرایط در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تحت کنترل قرار دارد
- گام تازه نوری در عرصه صنفی؛ عضویت در هیأتمدیره انجمن صنفی پتروشیمیها
- سرپرست حراست پتروشیمی ایلام معارفه شد
- افزایش نرخ خوراک گاز صنایع و پتروشیمی ها
- مرحله دوم پویش ملی بهینهسازی با محوریت پتروشیمیها امسال اجرایی میشود
- بازدید هیاتمدیره پتروشیمی اروند از طرحهای توسعهای و پروژههای بهبود عملکرد