مهندسی رسانهای با امضای روابط عمومی؛ هلدینگ خلیج فارس از نقد میگریزد؟

به گزارش پتروجنوب به نقل از صدای پتروشیمی، تعدادی از رسانههای کشور روز گذشته و به دعوت هلدنیگ خلیج فارس، از پتروشیمی نوری که از زیرمجموعههای این هلدینگ است، بازدید کردند.
اما این بازدید رسانهای اخیر بیش از آنکه یک برنامه شفاف اطلاعرسانی باشد، به نمونهای آشکار از مهندسی و پالایش رسانهای از سوی روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شد.
بر اساس اطلاعات موثق، پتروشیمی نوری هیچگونه اختیار یا حقی برای دعوت رسانهها نداشته و دعوت از رسانهها منحصراً در اختیار حامد شمس مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بوده است.
اما پرسش اصلی دقیقاً از همینجا آغاز میشود: مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بر چه اساسی تصمیم گرفته است رسانههای منتقد و تخصصی حوزه انرژی و پتروشیمی را از این بازدید حذف کند؟
چرا رسانههایی که سالها بهطور حرفهای عملکرد صنعت انرژی را رصد کردهاند، صرفاً به دلیل نگاه انتقادی، از حضور در چنین برنامهای کنار گذاشته شدهاند؟
رفتار گزینشی روابط عمومی هلدینگ با حذف رسانههای تخصصی آن هم در صنعتی که با منابع ملی و منافع عمومی گره خورده، اقدامی قابل دفاع نیست و نشاندهنده ناتوانی در تحمل نقد حرفهای است.
- نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل شرکت مایعسازی گاز طبیعی ایران رسید
- رشد ۴۸ درصدی درآمدهای پتروشیمی نوری در ۶ ماهه امسال
- افزایش ظرفیت فرآورش آزادگان جنوبی به ۱۶۰ هزار بشکه در روز
- بازدید مدیر کنترل تولید NPC از روند تعمیرات اساسی و لود کاتالیست پتروشیمی مروارید
- عرضههای سنگین محصولات پتروشیمی در بورس انرژی
- تنوع گسترده محصولات در تالارهای بورس کالا
- تغییر استراتژی فروش به نفع سهامداران شپدیس
- ثبت رشد ۵۳ درصدی درآمد عملیاتی شکبیر در شرایط کاهش فروش ناشی از انجام تعمیرات اساسی
- تولید روزانه ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز و ۱۰ هزار بشکه میعانات گازی
- پاکنژاد: تولید میدان آزادگان به بیش از ۲۳۰ هزار بشکه رسید