پتروشیمی جم نشریه داخلی خود را با هدف تقویت ارتباطات منتشر کرد

به گزارش پترو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل پتروشیمی جم، نشریه داخلی این شرکت پس از پنج سال وقفه، با رویکردی نوین و جذاب دوباره منتشر خواهد شد.
در هر سازمان موفقی، مدیران و کارکنانی متعهد و دلسوز وجود دارند که موفقیت آن مجموعه را در اولویت زندگی خود قرار میدهند و بدون تردید، هیچ دستاوردی بدون تلاش، همت و از خودگذشتگی کارکنان حاصل نمیشود.
نشریه «جمنما» با هدف معرفی دستاوردها و فعالیتهای مجموعه پتروشیمی جم و ارائه مطالبی از زبان مدیران و کارکنان، تلاش دارد تا تصویری از این محیط پویا و پرانرژی برای خوانندگان ترسیم کند. این نشریه در هر شماره، به ثبت و انتشار تصاویر و مطالب ارزشمند از کارکنان و خانوادههایشان میپردازد تا به عنوان یادگاری ماندگار برای آیندگان باقی بماند. کارکنانی که در حوزههای مختلف نقش مهمی دارند و فرزندان آنان که در آینده، ادامهدهندگان راه این صنعت خواهند بود.
نشریه «جمنما» همچنین قصد دارد تا با ایجاد ارتباطی نزدیک میان صنعت و خانوادهها، فضای گرم و صمیمیتری را برای همکاران ایجاد کند و به رسالت خود در نزدیکی این دو حوزه عمل کند.
- چرا مارون در دوره امرایی موفق ترین دوران خود را طی می کند؟
- تعویق زمان برگزاری سومین همایش زنجیره ارزش پتروشیمی
- تقدیر از ایدهپردازان نوآور در دومین فراخوان فناورانه پتروشیمی پارس
- تقی صانعی جانشین علی ذوالفی در هیاتمدیره نوری شد
- اجرای کامل برنامه تعمیرات اساسی سکوهای پارس جنوبی در تابستان ۱۴۰۴
- استفاده از ظرفیتهای بومی در پتروشیمی پردیس / احمدرضا عبداللهی مدیر منابع انسانی شد
- عملکرد درخشان جم پیلن در خرداد ۱۴۰۴ / رشد محسوس فروش نسبت به میانگین فصلی
- عملکرد درخشان پتروشیمی پردیس در خرداد / جهش درآمد به ۳.۶ هزار میلیارد
- درآمد پتروشیمی نوری از مرز ۵۲ هزار میلیارد گذشت
- تولید پایدار در فجر جم / دشمن در اختلال انرژی ناکام ماند