پتروشیمی جم نشریه داخلی خود را با هدف تقویت ارتباطات منتشر کرد

به گزارش پترو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل پتروشیمی جم، نشریه داخلی این شرکت پس از پنج سال وقفه، با رویکردی نوین و جذاب دوباره منتشر خواهد شد.
در هر سازمان موفقی، مدیران و کارکنانی متعهد و دلسوز وجود دارند که موفقیت آن مجموعه را در اولویت زندگی خود قرار میدهند و بدون تردید، هیچ دستاوردی بدون تلاش، همت و از خودگذشتگی کارکنان حاصل نمیشود.
نشریه «جمنما» با هدف معرفی دستاوردها و فعالیتهای مجموعه پتروشیمی جم و ارائه مطالبی از زبان مدیران و کارکنان، تلاش دارد تا تصویری از این محیط پویا و پرانرژی برای خوانندگان ترسیم کند. این نشریه در هر شماره، به ثبت و انتشار تصاویر و مطالب ارزشمند از کارکنان و خانوادههایشان میپردازد تا به عنوان یادگاری ماندگار برای آیندگان باقی بماند. کارکنانی که در حوزههای مختلف نقش مهمی دارند و فرزندان آنان که در آینده، ادامهدهندگان راه این صنعت خواهند بود.
نشریه «جمنما» همچنین قصد دارد تا با ایجاد ارتباطی نزدیک میان صنعت و خانوادهها، فضای گرم و صمیمیتری را برای همکاران ایجاد کند و به رسالت خود در نزدیکی این دو حوزه عمل کند.
- اختتامیه نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز برگزار میشود
- هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارتآپهای دانشبنیان و صنعت پتروشیمی
- ناترازی برق و گاز تولید پتروشیمیها را کم کرد؟
- حضور مدیرعامل صبا انرژی در غرفه پتروشیمی جم پیلن در نوزدهمین نمایشگاه ایرانپلاست
- نقش کلیدی پتروشیمی تبریز در گسترش تعاملات ملی و بینالمللی صنعت پلیمر
- رونمایی از سه گرید راهبردی کربن بلک در نمایشگاه ایرانپلاست
- سامانه مشخصات فنی محصولات پتروشیمی رونمایی شد
- ایران پلاست؛ موتور محرک رونق تولید و توسعه صادرات
- تشریح ساختار بازار پتروشیمی در قزاقستان/ تقاضا برای محصولات پتروشیمی ایرانی وجود دارد
- توسعه هدفمند صنعت پتروشیمی در استانهای محروم