پتروجنوبپایگاه خبری تحلیلی
حامد شمس، مدیر برند، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس شد
محمد شریعتمداری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، طی حکمی حامد شمس را به عنوان مدیر برند، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی این هلدینگ منصوب کرد.
کد خبر:
1512
زمان انتشار:
۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ بعد از ظهر -
45 بازدید

به گزارش پتروجنوب، حامد شمس در حوزه رسانه و ارتباطات تجربههای گستردهای دارد و سابقه فعالیت در بخشهای مختلف مدیریتی را در کارنامه خود ثبت کرده است. از جمله مهمترین سوابق او میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- مدیرکلی روابط عمومی و بینالملل صندوق بازنشستگی کشوری
- مدیرکلی روابط عمومی شرکت ملی پست
- مدیرعاملی مؤسسه فرهنگی و هنری آتیه
- مدیرمسئولی چندین رسانه
تحصیلات و تخصص
حامد شمس دانشآموخته رشته ارتباطات از دانشگاه تهران است و حضور پررنگ او در حوزههای مختلف رسانهای و ارتباطات، از او مدیری توانمند و باتجربه ساخته است.
چشمانداز جدید برای هلدینگ خلیج فارس
با انتصاب حامد شمس، انتظار میرود هلدینگ خلیج فارس در زمینه برندسازی، ارتباطات عمومی و مسئولیتهای اجتماعی، گامهای مؤثرتری برداشته و تحولات مثبتی را تجربه کند.
اخبار مرتبط
- اختتامیه نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز برگزار میشود
- هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارتآپهای دانشبنیان و صنعت پتروشیمی
- ناترازی برق و گاز تولید پتروشیمیها را کم کرد؟
- حضور مدیرعامل صبا انرژی در غرفه پتروشیمی جم پیلن در نوزدهمین نمایشگاه ایرانپلاست
- نقش کلیدی پتروشیمی تبریز در گسترش تعاملات ملی و بینالمللی صنعت پلیمر
- رونمایی از سه گرید راهبردی کربن بلک در نمایشگاه ایرانپلاست
- سامانه مشخصات فنی محصولات پتروشیمی رونمایی شد
- ایران پلاست؛ موتور محرک رونق تولید و توسعه صادرات
- تشریح ساختار بازار پتروشیمی در قزاقستان/ تقاضا برای محصولات پتروشیمی ایرانی وجود دارد
- توسعه هدفمند صنعت پتروشیمی در استانهای محروم