گامی مؤثر در مسیر پاسخگویی؛ میز خدمت منابع انسانی در پتروشیمی مروارید برگزار شد

به گزارش پتروجنوب به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید، در این رویداد که با حضور مدیر منابع انسانی و خدمات رفاهی و سایر رؤسای واحد برگزار شد، بهصورت حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات همکاران بودند.
بر اساس این گزارش؛ این اقدام در راستای تقویت ارتباط دوسویه، ارتقای سطح پاسخگویی و بهبود فرآیندهای اداری صورت پذیرفت و کارکنان توانستند در فضایی رسمی و شفاف، موضوعات مختلف مرتبط با خدمات منابع انسانی را مطرح و پیگیری کنند.
علی خنیفر مدیر منابع انسانی در حاشیه این نشست ضمن تأکید بر رویکرد شرکت در توجه به سرمایههای انسانی، اظهار داشت: میز خدمت، بستر مناسبی برای دریافت مستقیم نظرات و مطالبات همکاران فراهم میآورد و واحد منابع انسانی خود را متعهد به پیگیری دقیق مسائل مطرحشده میداند.
گفتنی است برگزاری میز خدمت، یکی از برنامههای منظم واحد منابع انسانی و خدمات رفاهی در مسیر ارتقای رضایتمندی پرسنل و بهبود مستمر سازوکارهای پاسخگویی است و در دورههای آتی نیز تداوم خواهد داشت.





- تثبیت جایگاه پتروشیمی تبریز در قله ارتباطات سازمانی؛ عباسزاده مدیر نمونه روابط عمومی کشور شد
- دوره آموزشی با عنوان «تولید محتوا با هوش مصنوعی و مهندسی پرامپت» ویژه کارکنان
- آینده صنعت پتروشیمی از آن شرکتهایی است که زودتر بفهمند و بسازند
- ۱۴ میلیارد دلار پروژه در دست اجرا در هلدینگ خلیج فارس
- پتروشیمی مروارید با افزایش ۳۱ درصدی درآمد، نیمه نخست سال ۱۴۰۴ را پشت سر گذاشت
- رویداد ملی زنجیره ارزش پتروشیمی برگزار میشود
- امضای تفاهمنامه همکاری میان رایتل و شرکت پتروشیمی فنآوران
- سرمایهگذاری ۸ میلیارد دلاری در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه میعانات گازی
- آتشسوزی پتروشیمی بوشهر در ۱۵ دقیقه مهار شد
- پذیرهنویسی اوراق دلاری پتروشیمی بندرامام از فردا شروع میشود